100suns

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Matilda - 24 februari 2015 18:55

Hej! Pappa och jag har varit i fantastiska Livigno i tre hela dagar nu. Tiden går så fort! Vädret har varit helt fantastiskt igår och dagen innan det, idag var det sämre. Mer shopping betyder det ;) Det är en obeskrivlig känsla att att swisha ner för en orörd backe med 20cm puder. Taylor Swift i öronen och upplevelsen är total.

Pappa och jag har halvpension på ett jättefint ställe som heter Hotel Alba. Varje kväll får vi en utsökt femrättersmiddag(som man aldrig orkar äta upp) och personalen är jättetrevlig. Behöver jag berätta om alla fantastiska viner vi druckit? Nja, ni fattar galoppen. Jag rekommenderar verkkigen Livigno! Stället är proppfullt av lååånga shoppinggator som säljer allt från kosmetika och märkeskläder till tax free -sprit. Vi har det jättebra!

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mitt kryp in, som jag tänkte fylla med allt som är fint i livet: Film, musik, böcker, kärlek och resor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards